سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانش در دل که دانشی سودمند است و دانش بر زبان که حجّت خدا بر بندگانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مشاور
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تسلیت و تبریک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله

تسلیت و تبریک به مناسبت اربعین سالار شهیدان و عید نوروز

انشا الله در این وبلاگ به صورت هفتگی مباحث مشاوره ای شامل : ازدواج ، کودکان، خانواده  از دیدگاه قرآن ، احادیث و کلام بزرگان درج می شود دست کمک جهت پربار شدن این مطالب به سوی شما دراز میکنم با عضویت خود در این وبلاگ و گروه من را یاری کنید انشا الله که بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه زندگی بهتر و امام زمانی برداریم .

به امید دیدار شما

منتظر 284

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظر284 ( سه شنبه 85/1/1 :: ساعت 9:49 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تسلیت و تبریک
یا علی

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 2649
» درباره من

مشاور
منتظر284
منتظر284 هستم

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب